субота, 12. март 2016.

Casual Elegance


 Dobro vece svima! Ovih dana je vreme uzasno ali danas sam ugrabila malo sunca da islikam outfit iako sam bolesna. Ovom sivilu dodala sam malo boje i voala, meni se bas dopada ovakva kombinacija. U poslednje vreme jako cesto nosim ovakve i slicne kombinacije. Totalni favorit jeste ovaj kaputic, koji je bas za ovakvo prelazno vreme. Ovu torbu sam pocela cesce da nosim u poslednje vreme ali njeno vreme tek dolazi posto mi je skroz prolecna, tako da cete je vidjati i u buduce. Ove Nike patike su najudobnije patike koje ja posedujem, osecate se kao da hodate po oblacima, takodje jako volim i da vezbam u njima.
Celokupna kombinacija mi je dosta opustena ali ipak na neki nacin elegantna zbog kaputica i njegove forme. Nadam se da vam se dopada, slobodno komentarisite. A sutra obavezno posetite moj youtube kanal posto izlazi novi video! :*









Coat: Not brended
T-Shirt : Terranova
Tights pants : Terranova
Sneakers : Nike
Bag : Not brended
Glasses : Ray Ban

4 коментара: